Terms
- Η ιστοσελίδα douée.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης μέσω του Διαδικτύου των προϊόντων υπό την ΕΤΑΙΡEΙΑ με την επωνυμία « ΣΟΦΙΑ Σ. ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ », ΑΦΜ: 153116726 / Δ.Ο.Υ.: E’ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ. Η έδρα της εταιρίας βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, οδός ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ 43, Τ.Κ. 54630 , τηλ: (2310) 530030, +30 6980661883 και e-mail contact@douee.gr .
Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγηση σας στο δικτυακό τόπο συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεση σας με αυτούς.
1. Όροι
Η douée.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη. H εταιρεία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.
2. Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα
H ΕΤΑΙΡEΙΑ δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της douée.gr, τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που παρατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας, υπό την επιφύλαξη τυχόν τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.
3. Περιορισμός ευθύνης
Η ETAIΡEΙΑ ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητάς τους.
Η ΕΤΑΙΡEΙΑ ευθύνεται μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες που η ίδια δίνει ή υπηρεσίες που παρέχει μέσω του δικτυακού τόπου της.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης η ΕΤΑΙΡEΙΑ ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.
4. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας
Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από τη douée.gr , συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της και της εταιρίας και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.
Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική / ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του Περιεχομένου των διαδικτυακών τόπων. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, μεταφόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους
σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της douée.gr ή οποιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων.
Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν, την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, το ηλεκτρονικό της κατάστημα, τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματά της, της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού.
Σε κάθε περίπτωση η εμφάνιση και έκθεσή τους στην ιστοσελίδα douée.gr δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.
5. Υποχρεώσεις Χρήστη
Οι χρήστες της ιστοσελίδας douée.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτή και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τη διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
6. Ασφάλεια
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των προσωπικών σας δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλειά σας. Η εταιρεία έχει υιοθετήσει διαδικασίες, οι οποίες προφυλάσσουν τα προσωπικά δεδομένα που οι χρήστες προσκομίζουν στην ιστοσελίδα της ή της παρέχουν με οποιοδήποτε άλλο μέσο (πχ. τηλεφωνικά). Αυτές οι διαδικασίες προστατεύουν τα δεδομένα των χρηστών από οποιαδήποτε μη επιτρεπόμενη πρόσβαση ή αποκάλυψη, απώλεια ή κακή χρήση, και αλλαγή ή καταστροφή. Βοηθούν επίσης στο να πιστοποιείται ότι τα στοιχεία αυτά είναι ακριβή και χρησιμοποιούνται σωστά.
7. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Κατά την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα douée.gr είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία (όνομα, επίθετο, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων, τηλέφωνα επικοινωνίας κλπ.) κατά κανόνα για να διεκπεραιωθούν οι παραγγελίες σας. Ειδικότερα δε, για την περίπτωση που επιλέξετε οι πληρωμές να γίνονται μέσω πιστωτικής κάρτας θα ζητηθεί ο αριθμός, η ημερομηνία λήξης της κάρτας καθώς και ο τριψήφιος κωδικός ασφαλείας.
Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου douée.gr , τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, την επικοινωνία, τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και τη διασφάλιση
της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες -και μόνο- αρχές).
Σε κάθε περίπτωση οι εργαζόμενοι της douée.gr που έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα είναι συγκεκριμένοι και η πρόσβαση προσώπων χωρίς εξουσιοδότηση στα προσωπικά σας δεδομένα απαγορεύεται. Κάθε εύλογο μέτρο για την ασφάλιση των δεδομένων σας έχει παρθεί. Τα προσωπικά σας στοιχεία σε εξαιρετικά σπάνιες και ειδικές περιπτώσεις δύναται να γνωστοποιούνται και σε συνεργαζόμενες με την ETAIΡEΙΑ επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης σας μαζί μας, αλλά πάντοτε υπό προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν πλήρως ότι τα προσωπικά σας στοιχεία δεν υφίστανται οποιαδήποτε παράνομη επεξεργασία.
Για οποιαδήποτε απορία ή πρόταση ή δήλωση που σχετίζεται με αυτά τα θέματα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας χρήση της ειδικής φόρμας επικοινωνίας.
Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
8. Τρόποι Πληρωμής
Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, το douée.gr σας διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:
• πληρωμή μέσω τραπεζικού λογαριασμού (για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε στο (2310) 5300300. Εναλλακτικά, πληρωμή με IRISPAYMENTS, χρησιμοποιώντας το ΑΦΜ της επιχείρησης.
• Με χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας Visa/Mastercard
• Μέσω λογαριασμού Paypal
• Με τη χρήση giftcard (σε περίπτωση που υπάρχει)
PayPal
Αφού επιλέξετε ως μέσο πληρωμής την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του συστήματος ασφαλών συναλλαγών PayPal θα μεταφερθείτε στο προστατευμένο περιβάλλον του PayPal για να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή σας.
Το PayPal δέχεται όλες τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες και η πληρωμή μπορεί να γίνει:
• Μέσω της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας στο περιβάλλον της PayPal χωρίς να δημιουργήσετε κάποιο λογαριασμό.
• Χρησιμοποιώντας τον υπάρχοντα λογαριασμό σας στο PayPal ή δημιουργώντας έναν.
Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής θα λάβετε μήνυμα επιβεβαίωσης από το PayPal αλλά και από εμάς.
Χρεωστική ή Πιστωτική κάρτα. Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών Piraeusbank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.
Για οποιαδήποτε απορία ή/και διευκρίνιση, μπορείτε να μας στείλετε το email σας στο contact@douee.gr
Για παραδόσεις μόνο στην Ελλάδα
- Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας μέσα σε 1 εργάσιμη ημέρα (αλλιώς η παραγγελία ακυρώνεται). Κατά τη κατάθεση, όποιες τραπεζικές χρεώσεις επιβαρύνουν το πελάτη. Στις παρατηρήσεις της κατάθεσης να διευκρινίσετε το ονοματεπώνυμό σας ή τον αριθμό της παραγγελίας.
Στοιχεία λογαριασμών τραπέζης της εταιρείας
• ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
IBAN: GR64 0171 2150 0062 1516 2589 626
• SWIFTCODE PIRBGRAA
• ΣΟΦΙΑ Σ. ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ
Για να ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της αγοράς σας θα πρέπει να μας στείλετε το αποδεικτικό της κατάθεσης ή της τραπεζικής εντολής με email στο contact@douee.gr .
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΡΟΠΩΝ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Για την αγορά Εμπορεύματος/των, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δέχεται πληρωμές με (α)πιστωτική/ χρεωστική κάρτα. Κατ’ εξαίρεση και αποκλειστικά για αγορά Εμπορεύματος/των ΕΝΤΟΣ Ελλάδος, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δέχεται πληρωμές και με (γ) αντικαταβολή, καθώς και με (δ) κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
(α) Εάν επιλεγεί ως μέθοδος πληρωμής η πιστωτική /χρεωστική κάρτα (αποδεκτές κάρτες είναι ή Visa, ‘η Mastercard), θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στη φόρμα παραγγελίας, θα παραπεμφθείτε (be re-directed) σε ειδική προστατευμένη σελίδα της συνεργαζόμενης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ τράπεζας, στην οποία θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας, τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας της κάρτας σας, καθώς και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο κρίνει η εν λόγω τράπεζα για την ασφαλή συναλλαγή σας. Εφίσταται η προσοχή σας, όπως, κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας της πληρωμής από τη συνεργαζόμενη τράπεζα και έως την επιβεβαίωση της επιτυχούς ολοκλήρωσης της συναλλαγής σας, αποφύγετε την διακοπή της επεξεργασίας της συναλλαγής. Είστε ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας και θα πρέπει η κάρτα που χρησιμοποιείτε για την εκάστοτε συναλλαγή να σας ανήκει. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, για λόγους ασφαλείας, δεν αποθηκεύει τα στοιχεία καμίας πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας για μελλοντική χρήση, επομένως πρέπει να επανεισάγετε τα στοιχεία κάθε φορά που θέλετε να προβείτε σε νέα αγορά. Με την εισαγωγή των απαιτούμενων στοιχείων πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, δηλώνετε ρητώς ότι έχετε το νόμιμο δικαίωμα χρήσης της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας σας. Σε περίπτωση που η κάρτα σας δεν έχει χρήματα, η συναλλαγή δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί, οπότε φροντίστε να υπάρχει επαρκές υπόλοιπο. Οι συναλλαγές σας προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (ψηφιακό πιστοποιητικό κρυπτογραφημένο με SSL 2048-bit, έλεγχος του τριψήφιου κωδικού ασφαλείας της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας (CVV), επιπρόσθετα συστήματα ασφαλείας online
συναλλαγών όπως το Verified By Visa™ από την Visa® ή το SecureCode™ της Mastercard®), τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ να εγγυηθεί ότι μπορεί να αποτρέψει την παράνομη χρήση πληροφοριών από μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη. Επίσης, η Εταιρία δεν ευθύνεται για τη μη πραγματοποίηση χρεώσεων ή δεσμεύσεων ποσών με πιστωτική/χρεωστική κάρτα σε περίπτωση υπαιτιότητας της παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών Τραπέζης ή του παρόχου Διαδικτυακών Υπηρεσιών (Internet Service Provider ή ISP).
i) Πριν την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα γίνεται προέγκριση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας με δέσμευση του συνολικού ποσού (τίμημα και τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) προκειμένου να γίνει και η αντίστοιχη δέσμευση του(ων) Εμπορεύματος(ων) που θα σας αποστείλουμε. Σε περίπτωση που στο στάδιο της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την προέγκριση σας, τότε η ΕΤΑΙΡEΙΑ θα έρχεται σε επαφή μαζί σας με έναν από τους τρόπους που αναφέρεται στο άρθρο 5.2.2. των Όρων Χρήσης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για το θέμα αυτό. Εφόσον κανένας από τους προβλεπόμενους τρόπους επικοινωνίας μαζί σας δεν καταστεί εφικτός για οποιονδήποτε λόγο εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας θα ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά αίτημα προς εμάς. Στην περίπτωση αυτή θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση επιτυχούς προέγκρισης, η οριστική χρέωση της κάρτας σας γίνεται με την αποστολή του/των Εμπορεύματος/των προς εσάς. Το ποσό χρέωσης εκτός από την αξία του παραγγελθέντος Εμπορεύματος/ων, περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής σύμφωνα με τον όρο 9.1. των Όρων Χρήσης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος .
ii) Σε περίπτωση που σε οποιοδήποτε σημείο, μολονότι έχει ληφθεί η ως άνω προέγκριση και έχουν αποσταλεί σε εσάς το/τα Εμπόρευμα/τα που έχετε παραγγείλει, τυχόν εκ παραδρομής ή/και λόγω τεχνικού ή άλλου προβλήματος ή/και για οποιονδήποτε άλλο λόγο και αιτία δεν έχει γίνει η οριστική χρέωση της κάρτας σας με το αναλογούν τίμημα και τα έξοδα, η ΕΤΑΙΡEΙΑ έχει το δικαίωμα να προβεί στην οριστική χρέωση του ποσού και των εξόδων που αντιστοιχούν σε εκτελεσθείσα παραγγελία σας σε οποιοδήποτε μεταγενέστερο στάδιο, σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα πρέπει είτε να είστε παρόντες εσείς οι ίδιοι κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας, είτε να είναι παρών εξουσιοδοτημένος κάτοχος με την ταυτότητά του. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε θα πρέπει να είναι παρόντες κατά την παραλαβή της παραγγελίας, είτε ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας με την ταυτότητά του, είτε σχετικά εξουσιοδοτημένος υπάλληλος της εταιρείας με την ταυτότητά του.
(β) Εάν επιλεγεί ως μέθοδος πληρωμής η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (μόνο για αγορές εντός Ελλάδας), τότε θα πρέπει να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) στο σύνολό της ενιαία και όχι τμηματικά σε έναν από τους λογαριασμούς της Εταιρείας που εμφανίζονται στο αντίστοιχο πεδίο πληρωμής σε τραπεζικό λογαριασμό, θέτοντας ως αιτιολογία κατάθεσης το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Ο αριθμός παραγγελίας θα αναγράφεται στο e-mail που θα λάβετε αμέσως μόλις γίνει η καταχώρηση της παραγγελία σας. Η σχετική κατάθεση πρέπει να ολοκληρωθεί εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας. Μετά την ως άνω κατάθεση, θα πραγματοποιηθεί η δέσμευση των Εμπορευμάτων που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας από εμάς.
Μετά τη επιβεβαίωση της κατάθεσης του συνολικού ποσού της παραγγελίας σας ακολουθείται η διαδικασία της επεξεργασίας και της επιβεβαίωσης παραγγελίας και σας αποστέλλονται τα σχετικά ηλεκτρονικά μηνύματα ή/και μήνυμα ή/και επικοινωνία στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση μη επιβεβαίωσης της κατάθεσης του συνολικού ποσού της παραγγελίας σας εντός της ανωτέρω προθεσμίας της μίας (1) εργάσιμης ημέρας αντίστοιχα, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αζημίως και η σύμβαση πώλησης θα λογίζεται ως μηδέποτε καταρτισθείσα λόγω υπαναχωρήσεώς σας. Στην τελευταία αυτή περίπτωση θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει.
(γ) Αν επιλέξετε την αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής (μόνο για την Ελλάδα) θα πρέπει να πληρώσετε την υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier) κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, διαφορετικά η παραγγελία δεν θα παραδίδεται. Σε περίπτωση που η συνολική αξία της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα 499 € δεν υπάρχει δυνατότητα αποστολής με αντικαταβολή.
9. Παράδοση Προϊόντων – Έξοδα Αποστολής
Όλες οι αποστολές εντός Ελλάδας είναι δωρεάν και πραγματοποιούνται μέσω εταιρίας ταχυμεταφορών ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.
Ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα που δημιουργήθηκαν κατά την μεταφορά.
Για αποστολές σε Κύπρο, Βαλκ.άνια και σε χώρες εντός ζώνης Σένγκεν,, η χρέωση είναι 15 ευρώ μέσω εταιρίας ταχυμεταφορών (courier) ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ή ΕΛΤΑ.. Για αγορές άνω των 150 ευρώ, η χρέωση είναι δωρεάν.
10. Υπαναχώρηση/ Επιστροφή
◦ Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε μπορείτε να το κάνετε μέσα σε 14 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΕΣ ημέρες από την ημερομηνία που το παραλάβατε ή 7 ημερολογιακές ημέρες για όλα τα προϊόντα σε έκπτωση.
Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε μόνο με το μεταφορικό κόστος επιστροφής των προϊόντων.
◦ Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής του προϊόντος αφορά λάθος της εταιρείας μας, τότε το κόστος επιστροφής βαραίνει εμάς. Στην περίπτωση αυτή για την επιστροφή του προϊόντος επικοινωνήστε στο (2310) 530030 τηλεφωνικώς .
◦ Οι δυνατότητες επιστροφής είναι οι εξής: α) πιστωτικό β) επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων και η συναλλαγή έχει γίνει με πιστωτική κάρτα, τότε τα χρήματα σας θα πιστωθούν ξανά στην κάρτα σας. Σε περίπτωση που η συναλλαγή είχε πραγματοποιηθεί μέσω αντικαταβολής, τότε παρακαλούμε να μας δώσετε έναν τραπεζικό σας λογαριασμό ώστε να σας καταθέσουμε τα χρήματα εντός 10 ημερών το αργότερο.
1. Υπαναχώρηση ΠΡΙΝ την Παραλαβή του Εμπορεύματος
(α) Πριν την αποστολή/Πριν την παραλαβή του Εμπορεύματος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e- mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@douee.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλ. 2310 530030 (αστική χρέωση) ή στο viber/whatsapp. +30 6980661883, [ώρες επικοινωνίας Δευτέρα 08.30 – 16.00, Τρίτη – Παρασκευή 09:30 – 17:00 – Ώρα Ελλάδος] – (μη συμπεριλαμβανομένων επίσημων αργιών στην Ελλάδα].
(β) Μετά την αποστολή/ Πριν την παραλαβή του Εμπορεύματος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@douee.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο τηλ. 2310 530030 (αστική χρέωση) ή στο +30 6980661883, [ώρες επικοινωνίας Δευτέρα 08.30 – 16.00, Τρίτη – Παρασκευή 09:30 – 17:00 – Ώρα Ελλάδος] – (μη συμπεριλαμβανομένων επίσημων αργιών στην Ελλάδα] ή τεκμαίρεται (η ακύρωση) στην περίπτωση που παρέλθουν επτά (7) ημερολογιακές ημέρες παραμονής του/των Εμπορεύματος/μάτων στα γραφεία της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας, μετά από ανεπιτυχή προσπάθεια παράδοσης του/των Εμπορεύματος/μάτων και σχετική ηλεκτρονική ενημέρωση σας (μέσω sms) από τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία στα στοιχεία επικοινωνίας που μας έχετε δώσει.
(γ) Μετά την ακύρωση στις ως άνω υπό (α) και (β) περιπτώσεις, η ΕΤΑΙΡEΙΑ θα σας επιστρέφει εντός δεκατεσσάρων (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης, άτοκα το ποσό που τυχόν έχετε καταβάλει [1. αξία προϊόντος, εκτός κι αν έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή
(μόνο για αγορές εντός Ελλάδος) και 2. έξοδα αποστολής εκτός κι αν η αποστολή ήταν δωρεάν. Δεν επιστρέφονται έξοδα αποστολής όταν: (i) οι αγορές πραγματοποιήθηκαν από χώρες εκτός
Ε.Ε., (ii) επιλέξατε την αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής (μόνο για αγορές εντός Ελλάδος), (iii) επιλέξατε δική σας εταιρεία courier ή άλλο τρόπο μεταφοράς, ήτοι όχι την μεταφορική με την οποία συνεργάζεται η ΕΤΑΙΡEΙΑ].
Διευκρινίζεται ότι το κόστος επιστροφής του/των Εμπορεύματος/ων στην περίπτωση (β) ως άνω (μεταφορικά και πιθανές τελωνειακές επιβαρύνσεις/δασμοί) , θα σας επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου και θα αφαιρείται από την αξία που πρόκειται να λάβετε πίσω. Το κόστος επιστροφής ορίζεται συγκεκριμένα ως εξής:
◦ Αγορές εντός Ελλάδος : 7 ευρώ,
◦ Αγορές εκτός Ελλάδος (ΚΥΠΡΟΣ και Βαλκάνια εντός ζώνης ΣΈΝΓΚΕΝ) : 15 ευρώ
(δ) Οι ως άνω υπό (α) και (β) επιστροφές θα γίνονται, είτε με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας (στην περίπτωση αγορών εντός Ελλάδος), είτε με πίστωση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας, αναλόγως των μέσων πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή σας, εκτός κι αν ρητώς συμφωνήσουμε διαφορετικά μέσω email, που θα αποστέλλεται στο contact@douee.gr . Εάν γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας (στην περίπτωση αγορών εντός Ελλάδος), θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email και συγκεκριμένα στο contact@douee.gr για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς για το Εμπόρευμα που μας έχετε επιστρέψει.
(ε) Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας είτε ηλεκτρονικά στο e-mail contact@douee.gr , είτε στο τηλέφωνο τηλ. 2310 530030 (αστική χρέωση), [ώρες επικοινωνίας Δευτέρα 08.30 – 16.00, Τρίτη – Παρασκευή 09:30 – 17:00 – Ώρα Ελλάδος] – (μη συμπεριλαμβανομένων επίσημων αργιών στην Ελλάδα].
2. Υπαναχώρηση – Δικαίωμα Αλλαγής ΜΕΤΑ την Παραλαβή του Εμπορεύματος
(α) Εφόσον είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), έχετε τη δυνατότητα, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των Εμπορευμάτων (με την εξαίρεση των εκπτωτικών ειδών, τα οποία συνίσταται να επιστραφούν εντός 7 ημερολογιακών ημέρων) να επιστρέψετε τα πωληθέντα Εμπορεύματα, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των Εμπορευμάτων. Για την άσκηση του ως άνω δικαιώματος για υπαναχώρηση/ακύρωση, θα σας αποστέλλεται σχετική φόρμα υπαναχώρησης (Φόρμα Αλλαγών/Επιστροφών), η οποία θα σας κατευθύνει βήμα-βήμα ως προς τον τρόπο διεκπεραίωσης της επιστροφής σας.
Διευκρινίζεται ότι:
Η άσκηση του ως άνω δικαιώματος (αποστολή του αιτήματος και του/των Εμπορεύματος/ων) θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός των ως άνω δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του Εμπορεύματος/ων (απόδειξη ημερομηνίας παραλαβής: η σφραγίδα του courier ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση οποιαδήποτε άλλη επίσημη ένδειξη της ημερομηνίας παραλαβής του του/των Εμπορεύματος/ων) και ότι
Στην περίπτωση που ασκήσετε το ως άνω δικαίωμα υπαναχώρησης εντός της ως άνω αναφερομένης αποκλειστικής προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του/των Εμπορεύματος/των, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα σας επιστρέφει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης, άτοκα το ποσό που τυχόν έχετε καταβάλει
1.αξία προϊόντος, εκτός κι αν έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή (μόνο για αγορές εντός Ελλάδος) και 2. έξοδα αποστολής εκτός κι αν η αποστολή ήταν δωρεάν.
Στην περίπτωση που έχετε αγοράσει κωδικούς σε έκπτωση, το ως άνω δικαίωμα υπαναχώρησης προβλέπεται εντός της ως άνω αναφερόμενης προθεσμίας των (7) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του/των Εμπορεύματος/των, ενώ η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα σας επιστρέφει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης άτοκα το ποσό που τυχόν έχετε καταβάλει:
1.αξία προϊόντος, εκτός κι αν έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή (μόνο για αγορές εντός Ελλάδος) και 2. έξοδα αποστολής εκτός κι αν η αποστολή ήταν δωρεάν.
(β) ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ: Εφόσον πραγματοποιήσατε αγορές εντός Ελλάδος, έχετε τη δυνατότητα, εκτός από υπαναχώρηση/ακύρωση της παραγγελίας σας, να ζητήσετε και ΑΛΛΑΓΗ (εξαιρούνται τα εμπορεύματα με την ένδειξη «SALE»).
Εφόσον θέλετε να πραγματοποιήσετε ίσης αξίας ΑΛΛΑΓΗ σε σχέση με το χρώμα ή το μέγεθος του προϊόντος που αγοράσατε, για πρώτη φορά μετά την αγορά του (δηλ. πρώτη αλλαγή), τότε έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντελώς δωρεάν. Η δωρεάν δυνατότητα αλλαγής ισχύει μόνο σε αυτή την περίπτωση.
Στην περίπτωση της αλλαγής με τις προϋποθέσεις που αναφέρουμε στην προηγούμενη παράγραφο, αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση αλλαγής, πάντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας, πρέπει προηγουμένως να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας μέσω email και συγκεκριμένα στο contact@douee.gr.
(δ) Η επιστροφή μπορεί να γίνει είτε με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας (στην περίπτωση αγορών εντός Ελλάδος), είτε με πίστωση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας, αναλόγως των μέσων πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή σας, εκτός κι αν ρητώς συμφωνήσουμε διαφορετικά μέσω email, που θα αποστέλλεται στο contact@douee.gr. Εάν γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας (στην περίπτωση αγορών εντός Ελλάδος), θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email και συγκεκριμένα στο contact@douee.gr για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς για το Εμπόρευμα που μας έχετε επιστρέψει.
(ε) Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας είτε ηλεκτρονικά στο e-mail contact@douee.gr, είτε στο τηλέφωνο τηλ. 2310 530030 (αστική χρέωση), [ώρες επικοινωνίας Δευτέρα 08.30 – 16.00, Τρίτη – Παρασκευή 09:30 – 17:00 – Ώρα Ελλάδος] – (μη συμπεριλαμβανομένων επίσημων αργιών στην Ελλάδα].
(στ) Σε κάθε περίπτωση επιστροφής κατά τα ανωτέρω θα πρέπει το Εμπόρευμα να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα Εμπορεύματα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από εσάς, πλήρη και χωρίς φθορές (φέροντα τις ετικέτες με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την αξία τους, τις υπόλοιπες ετικέτες και τα αυτοκόλλητά τους) και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το/τα Εμπόρευμα/τα (να συμφωνεί με τους κωδικούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).
3. Ελαττωματικά Εμπορεύματα
(α) Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα Εμπορεύματα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα Εμπορεύματα να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε Εμπόρευμα με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.
(β) Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε δεδομένης της ευθύνης της Εταιρείας για πραγματικά ελαττώματα σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του ΑΚ και Ν. 2251/1994, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλέφωνο του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας 2310 530030 (αστική χρέωση), [ώρες επικοινωνίας Δευτέρα 08.30 – 16.00, Τρίτη – Παρασκευή 09:30 – 17:00 – Ώρα Ελλάδος] – (μη συμπεριλαμβανομένων επίσημων αργιών στην Ελλάδα], δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο εμπόρευμα προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας προς υπαναχώρηση κατά τα παραπάνω. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας προς υπαναχώρηση και επιστροφή των καταβληθέντων χρημάτων, η επιστροφή/πίστωση των χρημάτων σας μπορεί να γίνει, είτε με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας (στην περίπτωση αγορών εντός Ελλάδος), είτε με πίστωση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας. Εάν γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας (στην περίπτωση αγορών εντός Ελλάδος), θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email και συγκεκριμένα στο contact@douee.gr για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς για το Εμπόρευμα που μας έχετε επιστρέψει.
Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας είτε ηλεκτρονικά στο e-mail contact@douee.gr, είτε στο τηλέφωνο τηλ. 2310 530030 (αστική χρέωση), [ώρες επικοινωνίαςΔευτέρα 08.30 – 16.00, Τρίτη – Παρασκευή 09:30 – 17:00 – Ώρα Ελλάδος] – (μη συμπεριλαμβανομένων επίσημων αργιών στην Ελλάδα].
4. Διαδικασία Υπαναχώρησης / Επιστροφής Ελαττωματικών Εμπορευμάτων
(α) Η διαδικασία για την επιστροφή των Εμπορευμάτων που έχετε παραγγείλει από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μας είναι απλή και πραγματοποιείται σύμφωνα με τα βήματα που περιγράφονται στην έντυπη Φόρμα Αλλαγών-Επιστροφής. Συγκεκριμένα:
Θα λαμβάνετε Φόρμα Επιστροφής στην οποία θα πρέπει να συμπληρώνετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας, τα παραγγελθέντα Εμπορεύματα, τον αριθμό παραστατικού πώλησης/αγοράς και καθώς και τα στοιχεία σας [αναγράφετε το/τα Εμπόρευμα/τα που θέλετε να επιστρέψετε [σημειώνετε τον λόγο της επιστροφής – τι θέλετε να γίνει (επιστροφή χρημάτων, πίστωση, αντικατάσταση με ίδιο/α Εμπόρευμα/τα, αντικατάσταση με άλλο/α Εμπόρευμα/τα κλπ) -αποστέλλετε το/τα Εμπόρευμα/τα μαζί με τη Φόρμα Επιστροφής στη διεύθυνση που θα αναγράφεται κάθε φορά στη Φόρμα Επιστροφής ακολουθώντας τις οδηγίες του Εντύπου-Οδηγού Επιστροφών.
(β) Σε κάθε περίπτωση επιστροφής κατά τα ανωτέρω θα πρέπει το Εμπόρευμα να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα Εμπορεύματα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από εσάς, πλήρη και χωρίς φθορές (φέροντα τις ετικέτες με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την αξία τους, τις υπόλοιπες ετικέτες και τα αυτοκόλλητά τους) και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το/τα Εμπόρευμα/τα (να συμφωνεί με τους κωδικούς της Εταιρείας) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).
(γ) Η επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων θα πραγματοποιείται με χρέωση της Εταιρείας, εκτός και εάν επιλέξετε άλλη από την προτεινόμενη από εμάς εταιρεία courier, οπότε το κόστος επιστροφής θα σας επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου.
11. Υπηρεσία CLICK & COLLECT (αντί της αποστολής μέσω courier)
Η χρήση της παραπάνω υπηρεσίας προϋποθέτει α) την προπληρωμή της παραγγελίας και εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει την Πληρωμή με Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα ως επιθυμητό τρόπο πληρωμής, και β) τη δήλωση ΤΚ, κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων πληρωμής/αποστολής του, ο οποίος ανήκει στην επικράτεια του Νομού Θεσσαλονίκης.
Ο πελάτης που θα επιλέξει την προαναφερθείσα υπηρεσία οφείλει να παραλάβει το δέμα του εντός 7 ημερολογιακών ημερών, με επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας κατά την παραλαβή.
12. Ο χρήστης του διαδικτυακού τόπου αναγνωρίζει ότι διάβασε τους παρόντες όρους, συμφωνεί με αυτούς και αναλαμβάνει την υποχρέωση της τήρησής τους